Jogi nyilatkozat


Impresszum



A szolgáltató neve: Dembicar Trade Kft.

A szolgáltató székhelye: 1188 Budapest, Lajos u. 64.

A szolgáltató elérhetősége: info"kukac"autot-veszek.hu; egyéb telefonos elérhetősége +36303342334

A szolgáltató adószáma: 24994459-2-43

Tárhely szolgáltató: BlazeArts Kft. (Kapcsolat: admin@forpsi.hu; Székhely: 6090 Kunszentmiklós, Szent Erzsébet tér 11.; Adószám: 12539833-2-43)

 

Jogi nyilatkozat

A weboldalunkon közölt minden információra érvényesen a tévedés és az elírás jogát fenntartjuk.

 

Panaszkezelés:

A fogyasztóvédelemről szóló 1997.évi CLV. törvény 17/A. § rendelkezéseinek megfelelően a Dembicar Trade Kft. Eladó tájékoztatja a Vevőt, hogy az Eladó székhelye (1188 Budapest, Lajos utca 64.) egyúttal a panaszügyintézés helye is. A vásárlással kapcsolatos panaszokat a Dembicar Trade Kft. elérhetőségein (cím: 1188 Budapest, Lajos utca 64.), telefonszám: +36303342334, e-mail: info@autot-veszek.hu) szóban vagy írásban lehet megtenni.

A szóbeli panaszt az Eladó azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja azt.

Ha a Fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, az Eladó a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát a személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a Fogyasztónak átadja, míg a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Fogyasztónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg, legkésőbb a panasz megtételétől számított 30 napon belül küldi meg.

Írásbeli panasz esetén az Eladó annak beérkezését követően 30 napon belül írásban érdemben válaszolja meg.

A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt az Eladó egyedi azonosítószámmal látja el.

A panaszról felvett jegyzőkönyv tartalmazza az alábbiakat:

a) a fogyasztó neve, lakcíme,

b) a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,

c) a fogyasztó panaszának részletes leírása, a fogyasztó által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,

d) a vállalkozás nyilatkozata a fogyasztó panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,

e) a jegyzőkönyvet felvevő személy és - telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével - a fogyasztó aláírása,

f) a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,

g) telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószáma.

 

Fogyasztói jogviták esetén a Fogyasztó a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testülethez fordulhat azzal, hogy Eladó a fogyasztói jogvita rendezése érdekében nem veszi igénybe a békéltető testületi eljárást. A békéltető testületek székhelye, telefonos és internetes elérhetősége és levelezési címe az alábbi weboldalon érhető el: www.bekeltetes.hu.

 

Az Eladó székhelye szerinti Békéltető Testület elérhetőségei:

Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Budapesti Békéltető Testület

1016 Budapest, Krisztina krt. 99.

Tel: (36) 1-488-2131

Fax: (36) 1- 488-2186

Email: bekelteto.testulet@bkik.hu

 

A Fogyasztók ezen joga nem érinti azon jogukat, hogy jogvita esetén bírósághoz forduljanak.